Monday, November 09, 2009

Setakat yang Termampu : Projek Dakwah Melalui penerbitan Pustaka Tarbiah






Ini lah aktiviti saya pada setiap pagi jumaat setakat ni baru 2-3 kali miss sejak hampir 2 tahun yang lalu. Pagi jumaat saya akan buka gerai Pustaka Tarbiah dan juga gerai Risalah Tarbiah (PERCUMA) untuk diambil oleh orang ramai. Risalah Tarbiah 2 helai 4 m/s tu saya cetak 1000 salinan biasanya habislah 500 salinan, bakinya saya letak di masjid. Biasanya kalu hari jumaat, habis orang ambil.

Saya nak mengajar orang tak pandai dan bukan bidang saya( tak ada tauliah..nanti kena tangkap macam DRMAZA) jadi itu lah yang mampu saya buat. sekarang ni Risalah Tarbiah dan masuk BIL ke 144. Di samping bahan-bahan yang lain. Kalu nak tengok sila gi ke : pustakatarbiah.blogspot.com Alhamdulillah , Allah masih beri kekuatan.


1 comment:

captbokkhari said...

salam chegunik,

Kerja amal usah dirisau dgn niat yg baik ke jalan Allah SWT. Dr Asri kes lain.